Otursdag?

Hejjsan alla! :D
Idag vaknade man av att klockan ringde vid 10 på
morgonen :oo...
Inte så kul :/ , men kunde nt somna om igen
så gick upp och åt frulle ;)
bara för man var sugen på en
rostad macka så var dom slut -.-
Efter det gick bara min dag utför .....
                                 
Datan dampar sönder
mobilen är trasig
har slagit mig säkert 2 gånger
paja nästan frysen
                          
vad mer kan gå fel?    ;S

Resten av dagen ska jag spendera med moa" (Y) :D
Vi ska till hennes pappa sen vid 4 ..
Där blire vell typ fixa och så! :D
Sen vid 9 drar jag & moa till talangen :DDD <3
Bästt! :D:D<3
Men hoppas bara inget går fel där :oo, lr att jag
får min otur igen,, -.- 
Men nu ska vi nt tänka på sånt ! :DD
nu ska vi tänka på vad jag ska ha på mig ikv ? :oo
blir vell linne lr t-shirt till ett par shorts! :D

Puss&kram ;*
    

en ful bild på mig okså! ,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0