Moa dag..

Hejjsan :)
vaknade vid kvart över 7 ocb bussen gick kvar i 8.
var inte så smart, men det var jätte kallt och mitt täcke var jätte varmt ;o
så tänkte bara snooza 3 gånger men det blev fan 40 gånger eller någe.
för efter varje gång jag snooza så ringde den 3 minuter senare..
men men... så det var som jag hade en raket i arsle för fort gick det! x)
kom till skolan iaf i tid så det var bra.
Skolan var ganska lungt idag med, lite skojjs hit och dit ;)
jag och sarade mobbade robin lite ^^
Vi städa våra skåp också, för do
Efter skolan så åkte jag med moa och hennes mormor hem,
drog hem en stund sen kom moa. Jag lagade "mat" till henne..
hon sa att det var gott, men hon tyckte säkert smakade skit :/
Sen så gick vi upp och plugga och provade mammas gammla kläder,
för het var jag! :)
Vid 6 nångång så gick vi ut och gick.. man insåg verkligen att hällabrottet är LITET
jämnför det stockholm. I stockholm är det folk ute 24/7 och i hällabrottet så träffade vi
kankse fyra stycken på 2h?...  fyfan..
Vi träffade gong, så stog och snacka lite med han. han skulle tydligen hem och träna massa.
Moa och jag var ganska rädda eftersom vissa säger att det går en "våldtäktsman" i hällabrottet..
hoppas det inte är sant, men man vet aldrig!
Halv 8 så drog moa hem och jag ladda in lite bilder på datan.
Sen så gick jag till moa och kollade mammas pojkar.. Förbra! :)
Nu har jag precis ätit lite och ska snart gå upp och plugga lite sen sova.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0