STOCKHOLM VAR BÄST!

kom hem ifrån stockholm i lördags.
För bäst var det.
Först tog vi tåget från hallsberg till central stationen i stockholm!
det tog väl typ 1h och 30min tror ja?... :)
Sen så checka vi in på hotellrummet och lite fix innan vi gick ner
och åt på resturangen.
Såklart så hade vi bestämmd oss för att besöka COCO.
så efter maten tog vi en taxi till södermalm, handlade ett nitarmband.
sen shoppade vi massa mer ;) på kvällen så åt jag och moa på john chris!
Deras sallader var otroligt goda. Vid 9 nångång så gick vi tillbaka till
hotellet och bada dubbel bad, as mysigt varee.
Det var ganska svårt att somna på kvällen också, hahahha!
Man kan säga att stockholm är staden som aldrig sover ;o
man hörde poliser, människor, ambulanser, bilar..ja allt!
och då var klockan 1 på nattte :O
På morgon efter så gick vi upp halv 9 och åt värsta goda frullen.
Moa och jag snabbade oss eftersom vi skulle in på "monki"
moa garvade sönder för jag hade tydligen sagt:
åhh..heaven!!  xD (ASG)
Sen så shoppade vi lite till och så!
Sista måltiden i stockholm var kanske inte den bästa men men...
ja.. macdonalds blev det :$
Vid halv 3 så satt vi på tåget hem igen "/
Helgen var guld kan jag bara säga!<3

Tack moa för helgen!

På väg....
    
 

Framme....

   


Hotellet....

  
  

Stockholm.....

   

   
 



John chris....

 

en kväll i stockholm...

  


   



COCO...


 


   

Monki...

 


 


SISTA BILDEN!.....


Kommentarer
Postat av: mari

fusk :(

2009-12-02 @ 15:06:53
URL: http://[email protected]
Postat av: moaa

Nanana, stockholm var guld!:D

Tack för helgen gumman, älskar dig!:))<3

MONKIMONKIMONKIMONKI!

2009-12-02 @ 15:16:08
URL: http://meee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0