Marieberg och

ChaaChaa" :)
Dagen började bra och slutade bra kan man säga.
Först vare skola massa skojjs som vanligt,
efter skolan så åkte jag med hem med mormor.
Vart hem typ 2h och kolla lite tv , ta kort , göra mig iordning och
sen käka lite yoghurt <33
Mickis lever på yoghurt, love it (yy".
Vid halv 5 typ så hämtade vi manda,moa & jossan vid skolan..
dom hade vart där typ i 3h ;oooooo
ajja.. sen bar vi av till marieberg.. xD
Vi handlade lite saker inför imorgon kan man säga..
men inte mer säger jag ;ooo" <3
Hemlis you know (A)
Alla som kmr på discot för dom små får se hur vi kmr se ut (Y) :D
jag,sandra,manda,moa & jossan  (twins)
det får ni inte missa asså....¨


 




Kommentarer
Postat av: moa

Skicka bilderna från idag, jatack!:DD

2009-11-05 @ 22:20:08
URL: http://meee.devote.se
Postat av: sara

ofta det ar disco idag!? :o

2009-11-06 @ 10:25:11
URL: http://saraaskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0