"Hejdå sommar, Hejj vinter"

Dagen började inte så bra som jag hade tänkt mig,
för sov mig till tio i 9, så gjorde mig klar på typ 15 min ;o..
Ajjaa" .. sen skjussa patric mig till skolan så jag kom iaf i tid (y"
På idrotten så spelade vi basket, mitt lag vann SÅKLART (y" , (hahahahha, not) xD
Sen vare musik, jag och sandra satt i samlingsalen och träna lite på våran låt,
sandra sjöng och jag spelade piano :)..
Efter skolan så gick jag och moa till sandra, vi åt mackor sen så
satt vi på sandras rumm och snacka typ as länge, vid 6 nångång så gick
vi ut och cyklade lite, men såklart så hann vi inte så långt xD..
För vid kumlaby så kom moas mamma och hämta oss :)
Så nu sitter jag här och äter lite yoghurt och chattar"
Snart ska jag gå och packa upp lite, sen blire väll gå en kvälls
prommenad med moa eller någe.

pussthja"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0