sjuksjuksjuksjuksjuk :(

Idag vaknade jag av att jag hade ont i halsen, ont i kroppen och ont
i huvudet :/
Så det blev ingen skola för mig idag..
hatar att vara sjuk för man missar saker i skolan och har
bara tråkigt.
Idag har jag tex: SOVIT, kollat massa riverside, ätit typ as lite
yoghurt.. if nån ville veta!
Nu ska jag nog ta någe och dricka mot halsen :)
Måste bli bättre tills imorgon, ska jue ha nån kväll med alla 8:or"
men men..kmr inte gå ifall jag inte känner mig bra :/

har läst lite om svininfluensan också :oo

Sympton på svininfluensan är generellt ganska lindriga och symptomen påminner i princip om vanlig influensa. Några vanliga svininfluensa symptom är:

- Feber och frossa
- Hosta och halsont
- Värk i kroppen och huvudet
- Diarré och Ibland kräkningar
- Trötthet och förkylning
- Andningssvårigheter

det som är skrivet med tjock text, har jag just nu :oo
Men det är säkert inte svininfluensa, alla gör en så stor grej av det bara...
men har inte tagit sprutan mot det än ^o) :OOO :((((
men nu är jag larvig, hur stor chans är det att just jag ska få det"
1 på 1000 ? xD
hahah....ne nu ska jag nog dricka någe varm och ta en dusch och se hur jag
mår efter det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0