Söndag" ;)

Hejjsan" :D
nu ska jag snart gå ner på mitt rum och plugga/läsa lite.
idag vaknade jag iaf vid 11. Tog en snabb dusch sen så drog jag till
moa och kollade lite tv innan sandra& jossan kom :)
"försökte" kolla reprisen av mammas pojkar men sandra
hade lite för mycket energi (som vanligt)..
så prata MYCKET, skratta och ja.. ni som känner henne vet
säkert hur hon är när hon har MYCKET energi -.-
hahhahaha, xD <3
Din jobbiga lilla skit unge sandra (H) :D<3

Sen så vid 3-4 åkte vi till jossan och gjorde chocklad plättar ? :)
gott vare iaf.. sen så kollade vi massa gamla bilder på jossan
ifrån 3:an (yy" :D<3
och på massa andra som gick på tallängen ;$
Men vid 6 åkte jag hem och packade.
Sen så skjussa mamma oss till pappa vid halv 7.
Vi åt god mat sen kollade jag såklart sista programet
av ensam mamma söker. Pappa fick lite lopper,godis och ett
ljus med en text på :D<3
Imorgon ska jag nog vara hemma och plugga lite sen får jag se


Älskar er~


"Godnatt alla"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0