Tjejkväll & örebro"

Hejjsan" :)
Gårdagen spenderade jag med sandra,moa & mandapanda ^^
Kocken själv gjorde faita (yy"
Tror att dom tyckte det blev lite starkt ;$, men hoppas det vart bra ;)
hehe, sen vart det lite tv och fix med bröderna eftersom vi var barnvakt också.
Vi kollade idol,snacka,åt godis,åt glass,träna,kollade bert..jahhh massa mer ;o :)
Jag och moa vart pigga igen efter 1 nångång så vi sprang runt och tog lite kort.
Sen somnade vi vid 2 tror jahh? xD
Vaknade iaf vid 8 tror ja, vart frulle och städa lite :)
Sen vid 12 åkte jag in till örebro med moa^^
Gick runt i lite affärer men handlade inget, ska jue spara till stockholm
för drar om 13 dagar (A) <3
Bäst kommer det bli, shoppingshoppingshopping"
Nu ska jag snart äta tacos med familjen sen kmr moa,
vi får väll se vad som händer dåe :)
Mys kanske ;$
hehe, nerrå..inte med henne, hon är för "töntig" :(
(jag menar det inte moa, ifall du läser ;$<3333) (A)
Nu ska jag plocka disken, hejjsvejjs alla söta"

    

    









Kommentarer
Postat av: moa

tönt

2009-11-15 @ 13:36:19
URL: http://meee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0