Tjejkväll :)

Hejjsan alla glada männsikor :)
Nu sitter jag hemma hos moa och taggar inför ikv.
lr ahh.. tagga och tagga... , det är jue ba tjejkväll.
Men det är första tjejkvällen på LÄNGE som alla är med.
Ikväll ska vi sussa hos moa..(jag,sandra,sara & manda)
Vi ska nog ner till pizzan om en stund, sen hem till moa och kolla idol :)
Då kmr jossan med tror jahh" ;DD<3
Vi har köpt massa godis och coca cola såklart!
Men nu ska nog vara lite social mot alla sötaa.
 
Bilder kanske kmr sen, ifall jag tar några :)

~Fredagsmys~

Kvällens klädsel

                                                           
   Sandra&sara i skolan                              Lol bild på mig xD

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0