071009

Hejjsan! :D
Dagen har vart ganska skojjs , kan man säga (?)
Själva skoldan var SEG!.. -.-
Men sen på elevensval så drog jag,manda,moa,gabbe mm
till konstgräset i kumla för att kolla match mellan
kumla by och via :) <3 , massa skojjs vart det där dåe.
Sen efter det så drog jag,moa & gabbe till sveas och käka bulle.
Vi cykla typ runt i kumla massa ,, men sen skulle gabbe träna!
Så jag och moa drog till kumla by (det var PISSSSS kallt) och satte
oss och vänta...och vänta....,
Vid 5 drog vi till mig (ändrade planer) och typ satt under mitt täcke och mös
lite och snacka :), Sen så blev det pannkakor med glass och "grädde" till middag x)
hahah, moa äter ovispad grädde på pannkakor ;o <3 (pucko moa)
nee,, jag älskar dig för den du är ;)<3
Vid 7 drog hon hem , vart kolla Massa tv och så.
Nu ska jag nog ta och kolla mer tv och gå och hämta en macka :D

Bilder ifrån fotbollen:

 

 




Kommentarer
Postat av: moaaa

Fyfan vad kallt det var...

älskar dig<3

2009-10-08 @ 12:05:41
URL: http://meee.devote.se
Postat av: mari

vad koncentrerad wille och tobbe ser ut haha xD

2009-10-08 @ 15:48:45
URL: http://maarilapintaival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0