091018

Hejjsan! :)
Moa har precis gått hem ifrån mig så jag tänkte att jag kunde skriva någe.
Idag vaknade jag vid 8 (ställde klockan) för att jag hade lust att gå ut och
springa, men smart som man är så hade man glömt ena skon hos pappa :$
Så jag satte mig och kolla bolibompa med liam&leo -.-
Efter det så blev det data och vänta på att moa & sandra skulle komma.
Vi satt och snackade en stund , sen drog vi upp till domarringarna och
åt smörgåstårta :D .. mumma :)
Vi satt där typ i 1-2h :oo
Men sen vid kvart i 3 drog vi hem till mig för att sandra skulle
göra sig iordning till nått kalas(?) :D
Då satte jag och moa på love wraked ;)
Nu har hon gått hem för att käka med familjen men sen
så ska vi nog ut och gå 5 km.. (Y)

Ikv måste jag plugga BIOLOGI också :/
Vi har jue prov på tisdag..
PLUGGA PLUGGA PLUGGA! :D


TRAILER TILL FILMEN!  :)



    

  

Det blev en MYCKET liten bild på mig eftersom jag var osminkad x) :D

Kommentarer
Postat av: moaaa

Hjärta på dagen!

2009-10-18 @ 19:17:13
URL: http://meee.devote.se
Postat av: olivia

mickis, duvet om man trycker på bilden så blir den ju normal storlek xD<3

2009-10-27 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0