Fredag och lov ;)

ChaChaaa ! ;)
Igår färga man håret då...vart inte så nöjd :/
Bild finns under,,..
Sen blev det kolla mammas pojkar & inlåst med moa.

Idag så började vi kvart över 9 , sen vare massa tråkiga
lektioner ;) xD
Sen blev det käka och hk.
På hk så jobbade jag med josefin , massa skojjs när jag bytte
grupp asså ;ooo :)
hhehehhe, efter skolan så GICK jag hem.
Men efter en stund så kom moa och mötte mig :))

Nu har sandra precis kommit .. Vi tog en "liten" mellis ,,haha
typ 4 mackor ,fil och jucie :)
Men nu ska vi fixa hennes blogg.

Ikv blire väll sandra,moa och kanske manda :)<3

Puss & kram alla blogg läsare! :*


FÖRE


EFTER



Bilder ifrån hemkunskapen! :D

   

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0