Fredags mys.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjsan! :D
Dagen har faktist vart seg men ändå så har vi bara haft 4 lektioner.
Ahh , och nu har jag träffat våran nya spanska lärare,
(har inga kommentarer om henne).. HON SUGER!
hehe,, på hemkunskapen så gjorde vi soppa och pannkakor :D
Mumma,, ;) men ogge  typ tappa 1 ägg och sen förstörde jag våra
pannkakor :$ , vi har lite roligt när vi har HK .
Drog hem med sara & camilla (martin joina) :D
hahhahahaha,( sara fattar ba )  ;D
Nu sitter jag framför datan och kollar Ghost whisperer.
Måste tagga lite inför matchen också , eftersom det är sista
matchen för i år :'/ <3 .. Och vi MÅSTE vinna.


Kommentarer
Postat av: a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

Vad heter eran nya spanskalärare? :P

Lycka till på matchen! Håller tummarna :D:D

2009-10-02 @ 18:23:11
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Postat av: Miickis

jag venne xD , typ kort,"t j o c k" , dubbel haka xD <3

Tack ;D

2009-10-02 @ 21:25:08
URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0