HATA LÄXOR;

Hejj! ;D
Inte bloggat på några dagar nu, men har faktist inte haft lust
om jag ska vara ärlig. Men igår så var jag med  sara& sandra sen
på kvällen med moa! ;D ..Vi kollade lite nya taper till hennes rum.
Sen gick vi ut och gick på kvällen ;)

IDAG:
Hade sovmorgon så drog till moa och locka mitt hår lite.
Sen så tog vi bussen till skolan med manda!
I skolan var det väll ganska "lungt" .. ne... det var massa liv
som vanligt!..
Sara var sjuk idag med, så fick spendera skol dagen med min
lilla Sandraaaaaaaaaaa! ;)
Efter skolan så skulle jag och moa Gå hem , men vi "orka" inte så
vi drog till sandra en stund tills moas mamma kom :)
Vart käk och sen snacka vi massa.
Vid halv 6 kom moas massa och hämta oss!
Jag åkte hem till lilla mig och käka och plugga som jag just nu
gör också!.. -.-
Vi har nån so sak som jag fattar nada om? ^o)
men men.... det löser sig väll.
Nu ska jag nog gå ut med moa på en kvälls promenad.

Hejjsvejjs! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0