Hemma ;)

HejHej :)
Nu har jag kommit hem ifrån höstlägret!
Fan vad kul att träffa alla igen :)
Vi var bara tjejer där, (y"
I fredags så hade vi 1 träning när vi kom dit sen så
hade vi teori i typ 2h :o
Jobbigt , men ändå kul :)
I lärdagas så gick vi upp klockan halv 8 typ -.-
INTE KUL ;o, hahah :)
Sen vare träning på förmiddagen och 2 matcher på
eftermiddagen ;)..
På kvällen så hade vi teori igen sen fick vi ställa frågor
till några 94:or som också var där :)
Senare på kvällen så fick vi se sverige-danmark (repris)
kolla typ 30 minuter som så vart det tråkigt,, för
bilden och ljudet SÖG!....
Och idag fick man heller inte nån sovmorgon utan gick upp 20 över 7.
Vart frulle sen packa massa eftersom vi åkte hem idag :/
Ahh , det var bara 1 träning idag med ;)
"HELGEN GICK INTE BRA FÖR MIG"
Tillsist så vill jag bara säga att jag kan alla 50 namn på alla som var där :DDDD
lr ah... typ :$$ xD

Helgen var guld värd ! :D



BILDER IFRÅN HELGEN! :DDDDDDDDDDD<3

   

   

   

   

   










Kommentarer
Postat av: J E N N Y

det var bäst! :D<3

2009-10-11 @ 19:56:58
URL: http://jeeeennnnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0