HÖSTHÖSTHÖST"

För det första vill jag säga att dagen har vart guld, :DD
Jag och moa somnade typ 4 inatt..sandra den bajskotten somnade typ 2.
Moa och jag hade lite skojjs kan man säga, hahahah xD...
"freeze you´r mother fucker" .... hahaha xD :)
Sen vaknade vid typ halv 12, vart frulle sen fix.
Vid 1 nångång så gick vi ut i lilla sannahed och fotade lite höst bilder.
Många bilder vart det kan man säga.. 54 st ? tror jag det blev.
ajja... sen gick vi hem till mig och gjorde spagetti och körv.
Sen vart det massa snack. Vid 4 kom moas mamma och hämtade oss,
då vart det hem till moas place och äta tacos.,
Sen snabbt till Josefine (?) xD . Vi kollade tv en liten stund sen drog vi
till maxi med johan och alva. Köpte godis,glass,dricka och chips till kvällen,
och jaa för dom som undrar så är vi INTE tjocka,, vi har bara hört att om man
äter söt saker så blir man söt (A).
Vi kollade idol och "massa" annat. "Mickis har en ny vän"
Sen i en reklam under idol så fick vi iden att klä ut oss och gå över
till grannarna. Så vi tog på oss alvas halloween kläder och gick över till grannarna
som hade halloween "disco" och vinkade x) ,, vi måste ha sett ut löjliga ut ? (H)
ajja.. sen så gick vi runt lite på gatan, men vi hann inte så lång eftersom moas mamma kom
vid halv 10 :/ ..Så jag och jossan gick ut och cykla lite sen in och kolla tv :)
Men sen vid 10 kom pappa, så du drog jag hem och kollade klart på idol.
Men nu har jag precis laddat in alla bilder på datan, så några bilder ifrån idag blire också..

Imorgon så får jag se hur det blir på dan ? . på kvällen iaf ska vi få gäster :(
Så det blir ingen tjej kväll för min del!!!! :(((((((((((((((((
Massa ledsna gubbar på det.
Nu orkar jag inte skriva mer , så det här är allt för mig idag"


 


 



 



Kommentarer
Postat av: Thailand

vad fina ni ar tjejer!

saknar er! :( <33

2009-10-31 @ 07:36:24
URL: http://saraaskling.blogg.se/
Postat av: moa

Tack för helgen tjejor!

Älskar er!

2009-11-01 @ 01:29:02
URL: http://meee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0