Kanelbullens dag;

Vaknade vid 11 idag av att pappa ringde..
Gick upp för att ta hem telefonen och ringa upp han,
men det behövde jag jue nt, eftersom han satt och
garva vid köksbordet -.-'
hahahaahah,, vart frulle och läsa tidningen :)
Sen kollade jag lite idol och starta datan.
Så nu sitter jag här och har trååkigt,
men sen kommer anki och filip hem då ska vi äta
kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag idag (y"
Gott Gott :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Idag åker jag till mamma också , men är bara där tills tisdag :'/
För dom ska "utomlands" och tävla med patric´s bil.
Sara ringde nyss och fråga if jag skulle med till mbg.. men orkar
verkligen nt :o , mbg idag.. ne uushh...! x)
Ska nog bara vara hemma idag och ta det lungt och plugga lite spanska
så nt våran "nya" spanska lärare får tok damp.. xD

Nu ska jag ner och ta på mig kläder och städa mitt rum lite ;D
Kanske bloggar lite senare! ;)



Kommentarer
Postat av: moaaa

Vafan har vi i spanska?:OOOOO<3

2009-10-04 @ 20:35:28
URL: http://meee.devote.se
Postat av: mickis

ja ;O XD haahahaha!"* <3

2009-10-04 @ 20:50:44
URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0