Moa&Sara kväll ;)

Nu har jag typ nyss kommit hem ifrån Moa ;D
Åkte dit vid 6 , vart lite snack och så ;)
Sen gick brannlarmet ;O, shit vilken panik vi fick..
Alla bara sprang runt och ba :
VAD SKA VI GÖRA ? :O
Moa ställde sig på en stol.. men det gick nt så bra x)
Så sara ba ställde sig och försökte få ner den på någe sätt..
men sen kommer "proffset" moa med mp3 lurar i öronen (nt för jag vet varför :s)
Sen tog hon ner själva larmet,,
Men när hon tog ner den så fortsatte den att PIPA lr snarare
TJUTA.. xD.. då fick vi ännu mer panik ;o
Men tillslut så hitta sara batteriet och tog loss det ;)
hahahhahahaha... :D
Vid halv 7 gjorde vi mat (kyckling & potatis)
Ahh, eftersom moa har fobi för fåglar så fick
jag vara massmördare ;o XD , det var fan vidrigt att
skära upp en kyckling(rekomenderar nt det)
Det bara lät när man skärde i benen .. usshh..
Efter min lilla mördar tid så var det käk :D
Moa & sara hade dukat upp lite mysig vid bordet.
Så sen satt vi och snacka och åt "kycklingen" (om man nu får kalla den så)
Vid 8 så dukade vi bort allt och satte oss i moas soffa och bara myste med godis
och lite musik ;D , Vi hittade också skolkatalogen ifrån 6:an !
Inte direkt en vacker syn ifrån min sida xD
hahaha,, alla såg så hilma små ut :o
Men ändå så sööööööta! :D
Sen såg jag en fyllegubbe när jag gick ut SJÄLV
jag typ "sprang" in och låste dörren..
Jag : Moa det står en fyllegubbe där ute ;o
Moa : Va? , vart?
Mickis: utanför dig :O , med en sigg i munnen!..
Efter en stund (när alla låst alla dörrar och släckt alla lampor):
Jag: Vart är han!.
Sara: DÄR!!!
Moa: Vafan ;O , han står och kissar?
Jag och Sara: va? , vart?

(As garv)
Sen kom det en bil och hämta upp han? xD :S
Sen efter en stund så vågade vi gå ut ..så vi fick bara min
och moas gamla vanliga runda ;D<3
Vart in en stund och kolla tv innan sara mamma kom.
Nu sitter jag framför min data och letar musik på spotify ;)

Några bra tips?


BILDER KOMMER SENARE"! :D

Kommentarer
Postat av: moaaa

Till Massmördaren:

Tack för en grymt lyckad kväll med mkt skratt!

Kan vi inte träffas imorgon när du kommit till din mother? :DD

Älskar er<3

2009-10-04 @ 00:27:55
URL: http://meee.devote.se
Postat av: Miickis

haha xD :D<3

grymt bra kväll ;)<3

Ja,det kanske vi kan :D<3

Hör av mig!. ;)

2009-10-04 @ 01:01:38
URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0