RegnRegnRegn..

Hejjsan! ;)
Sandra var sjuk idag :/, så skol dagen spenderade jag med sara.
Efter skolan så drog jag till sara en stund.
Men det regna så vi vänta en stund xD
Vad 6 skulle hon titta hus :(
puhh... min bästa granne kanske ska flytta ;'( <3
Hos sara vart det glass,bulle och kaka (a"
Sen kollade vi lite bloggar och snacka.
Har alltid lika kul med saruttt ;),
Kmr sakna henne när hon åker till thailand om 14 dagar :(((((((
Gick hem vid 5 ,, gjorde "mat" lr snarare spagetti :)
Satte mig vid datan och kolla ännu mer bloggar & checka lite tv.
Nu har jag precis plockat upp tvätten och fixat lite
på rummet ;)...

Mickis planer:

28 oktober: Ska på bio & resturang med faster tror jag , eftersom det är min dop dag ;) ..
Vi gör ALLTID någe den 28 oktober :)

27-28 november: STOCKHOLM MED MOA!!!!!!!!! :DD<3 , vi ska shoppa shoppa och shoppa :)<3
Måste sprara massa pengar!! LÄNGTAR ;D

NU: Kolla halv 8 hos mig! ;)



Kommentarer
Postat av: moaaa

Taggataggatagga!:DD<3

2009-10-13 @ 15:49:08
URL: http://meee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0