Torsdag;

Hejj :)
Skolan var ganska seg idag faktist. :/
Men men,, det är bara att gilla läget ibland :)
Efter skolan drog jag till sara en stund , jag har jue
mina "roliga" kommentarer ibland :

Sara: Asså jag var as nära på att skippa smink till skolan idag.
Mickis:
;O , OFTA?
Mickis: men asså jag har typ slutat med mascara
Sara:
okej , du har väll nt det nu va?
Mickis:
Joo :$
Sara: men åhh.. xD (as flabb)

Efter jag vart hos sara så drog jag hem och käka och kolla
lite tv. Sen drog jag iväg på träning :)
Ganska kul faktist ;O , vi var för en gångs skull 16 st.
Vart massa spel och skott ! :)
Bli väll tagga match inför imorgon dåe.
Vid halv 8 var jag hemma ungefär vart käk och kolla idol :D
Nu ska jag nog kolla lite mer idol och bara slappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0