060909;

Ja.... nu är klockan typ kvart över 6 :oo :)
Hela dan har bara gått så himla fort .
Vid 2 gick jag in i dushcen typ, sen satte jag på
mig myskläder och la mig i sängen och läste! :)
Sen "råkade" jag vell somna i sängen med boken över mig xD
hahhaah!,, vaknade av att pappa frågade if jag var sjuk lr någe ..
Då var klockan typ halv 4 :)
Gick upp och satte mig vid datan sen har jag väll suttit här
ändå sen dess! ;D , lr ne... jag har kollat film och käkat okså.
Nu ska jag snart ta och packa till mamma! :)
I oktober/november åker jag och mamma kankse till
stockholm och shoppar! :D<3, men vi fårse :)


Kommentarer
Postat av: sara

SARA VILL SE UPPTADERINGGGGGGGGGGGG!!! :DDD

2009-09-08 @ 15:37:35
URL: http://saraaskling.blogg.se/
Postat av: Mickis

Okejj xD ;D <3333

2009-09-13 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0