((;

Hejj :)
Kom hem igår vid halv 12 :oo ,,
Skulle typ vart hemma halv 11 eftersom jag skulle
upp tidigt idag. Men så vart det inte :)..
Vaknade 07:10 av att alarmet gick igång.
Men men ,, det var bara att gå upp och börja fixa inför
dagen ;) .. Vart en ordentlig frukost först...
packa ner alla mina fotbolls saker, sen kom Marthina till mig
vid halv 9 ;). Vart en 45 minuters lång "bilresa" sen var vi framme
i Glanshammar. Vi var ungefär 35-40 tjejer som kämpa
järnet för att komma med till höstlägret ;)
Ahh,, kul vare iaf (: , men fick typ bara spela 45 minuter av
1h & 30min  :/ .. men hoppas det gick bra iaf!!
Så nästa vecka så får jag veta if jag kom med lr inte ;)
Hoppas på det bästa... men man vet aldrig!..
Nu ska jag nog kolla lite fotboll och sen plugga.
För imorgon har vi engelska prov,



Hitta en sjukt söt bild på google....


Kommentarer
Postat av: sara

mickis tell me vad som hände! annars köttar jag dig och jag vet att du är rädd för mig! ;) <3 :*

2009-09-20 @ 16:07:44
URL: http://saraaskling.blogg.se/
Postat av: Miickis

what? :oo xD ;D<3, hahah.. jag är nt rädd för dig din lilla skit unge (H" x) <3333333

2009-09-20 @ 17:12:09
URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0