Fredag :)

Hejjsan alla blogg läsare! :D
Min fredag började vell nt som jag tänkt den,,
Vaknade vid 8 av att sara ringde :oo!
skulle igentligen ha gått upp vid halv 7..
Men sånt är livet! :D, ibland måste man jue sova lite extra.
Gick upp och åt frulle,, märkte att det ÖS regnade -.-'
Men som tur fick jag och sara åka med hanna! ;D
Så vi slapp bli blöta iaf (y" , Kom till skolan vid tio i 9.
Först vare So en låååååååång stund efter det blev de
Spanska.. vi hade test (gick nt så bra tror ja :/ )
Sen hade vi jue bild okså innan maten ;) ... men man kan
säga att jag nt hade bild... för dom som hade gjort klart sina arbeten fick
gå . Och det hade jue jag gjort så fick runt i skolan och luffa x)
Efter maten hade vi bara 1 lektion (hemkunskap) men den var typ 2h -.-
Vi bakade typ bröd (?) :), var vell helt okejj...
Fick skjuss hem av saras mamma sen. TACK! :D
Sen vart det stor städa -.- , Städa i ca 2 h :oo
Det var nt kul ! -.-, men fixa lite i mitt rum! ;)
Var vell sådär!..
Nu ska jag nog bara slappa tror ja!,, kanske kolla nån bra film
Sen ska vi beställa pizza (:
Tror nt jag åker till amanda ikv ,, massa skulle dit tror ja (?) :),
Ahh,, men fårse! ;D, men lutar mot att jag sitter hemma med familjen ist! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0