Söndag;

Heeejj! :D
Mitt internet har typ pajat hemma så nu sitter jag
hos Manda och skriver ;D
Så det får bli ganska kort :'/
Gårdagen var sådär ,, vi hade massa folk hemma..!'
Ahh, men men , ;)
Idag har vi haft kalas och sen vid 3 gick jag hem
till min efterlängtade MOA! :D<3333333
när man kom till henne så var redan amanda och lilla sandra där -.-
(SANDRA TYCKER HON ÄR STOR MEN DET ÄR HON INTE)
hehe (a" :D , puss på henne! ,,
Ja du är klockan typ 5 och vi ska väll typ snart gå ner till pizzan
och träffa våra bästisar lr snarare MINA bästisar :))
Sen kanske jag åker till pappa men fårse hur det blir ;)


Bloggar kanske mer ikv..



BILD I REPRIS! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0