TORSDAG;

ChaChaa! :D
Somnade i soffan igår :o
Vaknade runt 4 att tv:n var på och alla lampor lös,
ja.. så är det ibland!.. ;) hhehe.
Ahh, sen vaknade jag vid 10 igen (i min säng) XD
Vart frulle med familjen sen lite tv !
Vid 11 började jag göra mig iordning eftersom jag och mamma
skulle till mbg. (y"
Hittade nt så mycket , lr jo det gjorde jag men men....
Vart iaf en cardigan, en bh , ett linne och ett par skor (uggs)
Vi var klara vid 3 ungefär ;o , ahh då vart det käk och data! ;D
Drog till fotbolls träningen vid 6 .. men vi vara bara 7st så vi slutade typ lite
tidigare ;),, då vart det hem FORT och packa eftersom jag skulle sova
hos Sara :DDDDDDD <3 ,Lady´s night you know! x)..
hehe,, blir vell massa snack och mat (: . we like! (A)
Ah, nu ska jag dra och käka lite men "kankse" bloggsr mer sen ;D<3 (inatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0