1 vecka kvar typ...

kom hem för ett tag sen från sandra. Vi va ute i kumla lite och så. Åkte till statiol och köpte tuggummi, det är alltid bra att ha!  Fick en chock förut också, trodde inte jag hade några pengar på kortet men jo thjena, där fanns pengar så det räcker åt hela släkten, haha nej! Nu ska jag lägga in lite pengar på mitt sparkonto pappa har fixat!
Måste köpa ett par jeans också, äger inte ett ända par, det är förskräckligt!
TIPS OM BRA TIGHTA JEANS!?
Funderar på att ladda hem en bra film och kolla på nu innan jag ska sova. Måste läsa lite bloggar också!
Ska upp ganska tidigt imorgon och åka inlines med moa och sandra, om jag orkar upp...



riktigt het bild nu innan jag ska sova..

Kommentarer
Postat av: natalie

sv: tack så mkt :)

2010-08-07 @ 01:08:49
URL: http://nathdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0