ETT MÅSTE

..jag måste verkligen köpa en ögonbrynspenna. Lånade moas igår och ja, måste ha en.
Ska man prata om pluggande igen så går det inte så bra. Har lärt mig 2 ord, duktigt michaela. Har så himla svårt att sitta med en bok framför nyllet och bara se massa ord här och där. Men ja..
Ska ta och sätta upp en bulle snart och sen fixa mig lite innan jag ska ner och kolla på träningen ikväll. Måste plugga som en tok innan dess. Ska kunna alla 12 glosor på spanska innan dagen är slut!


tener dolor de garaganta - ha ont i halsen
tener dolor de oídos - ont i öronen
(stavade säkert fel bara för det)


Kommentarer
Postat av: maria

åh spanska.. gillar inte det haha! :(

2010-08-29 @ 21:16:42
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0