GÅRDAGEN/IDAG!

nu har jag vart väldigt dålig på att skriva. Har haft fullt upp och så tyvär!

IGÅR: Va jag med sandra,moa & sara i hällabrottet. Helt dött här som vanligt men åt lite pommes och pratade. Tillslut så slutade det med att alla sov hos mig, lite trångt men det funkade!

IDAG: Vi vaknade runt halv 1 idag, hhaha, sandra satt och sjöng osv. Härligt.
Åt lite frukost sen ut och sola, åkte ner till skogsbrottet och badade ett tag förut. Hahhaa, sandra fick punka i däcket, jag har ont i rumpan, moa va lerig, sara va också lerig (dom ramlade med cykeln) sen säger jag inge mer förutom att sandra nog hatar spindlar!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig lite. Ska hem till sandra och grilla lite senare tror jag. Men tycker ni kan höra av er om det händer någe roligt!


imissyou.


Kommentarer
Postat av: elle

aw, tack så jättemycke! :D

2010-08-06 @ 18:01:56
URL: http://ellehansen.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt med en dusch :)

2010-08-06 @ 18:41:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0