i don't know how;

var ute på den vanliga promenaden med sara förut. Tog lite äpplen och satte oss nere vid skolan och pratade.
Nu sitter jag här med mitt fina älskade lockiga hår och ska precis tanka ner en film. Fast tror det inte bli så om jag ska vara ärlig, men vem vet. Imorgon är det skola igen och åter massa jobbiga lektioner. Har helt seriöst tröttnat på skolan redan och vi har bara gått i skolan i 2 veckor. Men det kanske är för vi slutar runt 3 - halv 4 VARJE DAG. Det är sjukt! Ska bli otrolig skönt att bara få åka bort i 1vecka med min bästavän och bara ha det allmänt skönt i solen. Inte tänka på något som händer här hemma! Hoppas bara inte jag blir sjuk eller något annat tråkigt. Den som smittar mig är död!


jag är inte mer än en människa;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0