i'ts a new day...

...nu har jag vart vaken sen kvart över 7?, härligt. Har inte kunnat sova så mycket heller, fått dåligt med sömn alltså(inge bra). Strax ska jag iväg på fotbollsskolan. Det är faktist roligare än vad jag trodde, men förra året går inte att slå. Ska vara där nere till 1, så kommer inte han med mobilen så ni får räkna med att jag svarar på era "sms" runt 1 tiden. Efter har jag faktist inga planer på vad jag ska göra, funderar på att åka hem och bara ta det lugnt eller någe. Annars kan ni väl höra av er om nått roligt händer? vill inte direkt sitta hemma låta tankarna yra omkring.


What am I supposed to do when the best part of me was always you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0