Läxor, läxor, läxor!

efter skolan va jag på tandläkar besök, mitt andra hem om man säger så. Idag va jag bara tvungen att fråga när jag ska få ta bort den. Och ja...hmhh, ett halvår ungefär fick jag som svar. Fast den här gången sa han det på ett annat sätt liksom som han verkligen trodde det. Så efter jul nån gång så är den BORTA föralltid. Efter snart 3år med tandställning, smeknamn, läspande osv så är den borta! bara 6månader kvar!

Nu sitter jag nere i mitt rum och ska precis göra klart kemi läxan. Lyssnar på oskar linnros också, åh älska han!
Ska ut på en kvällspromenad med sara idag igen, det är alltid lika skönt att bara gå runt och prata. Men nu ska jag ta tag i läxorna och så.



ikväll blir det dejta sängen och kolla film;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0