MIN RYGG KAN BARA DRA!

var nere på fotbollsträning förut idag (det va ett tag sen). Kunde inte vara med hela tiden för min rygg är helt åt helvete. Mina tränare hade aldrig sätt någe sånt förut så ja..går inte att beskriva var jag har ont och så, man måste känna. Fick iallafall massage i 20 minuter. Ont gjorde det och inge bättre blev det. Så på lördag ska jag åka iväg och bli masserad av nån. Va ute på en kvällspromenad med sara förut som vanligt. Alltid lika skönt att bara gå och prata. Nu hade jag tänkt att sätta på en film och bara ta det lugnt. För imorgon blir det gemenskapsdag med skolan och då ska vi tydligen klättra i berg och skit, hmh..HJÄLP!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0