OCH DÄR FÖRSVANN SOLEN!

det va ingen sol nere i skogsbrottet alls. Träffade på två agnes och sara som tog lite kort där nere. Vi satt där i några timmar och pratade om allt möjligt. Nu sitter jag här med tusen myggbätt, mycket härligt!
Ska strax ner och äta lite. Sen kanske emelie kommer hit igen men vi får se. Måste plugga och leta kläder tills imorgon. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, men det löser sig.

HUR SKA JAG HA HÅRET!?
lockigt? rakt?


bilden är tagen för ett tag sen!

fail.

Kommentarer
Postat av: Vera

Fin blogg :) Följa varandras ? :)

2010-08-18 @ 18:27:18
URL: http://veralouise.blogg.se/
Postat av: i

Halloj bruden!

Vilken fin blogg du har :)

Super fin!

Allt bra?

Du e varmt välkommen att följa och kommentera min blogg.

Om du gör de så lovar jag att följa din.

Ha en bra kväll!

Kram!

2010-08-18 @ 19:16:15
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0