SÅ JÄVLA GLAD!

nu är det så här att jag och min bästavän ska till turkiet om 2 veckor efter MYCKET strul och skit. Bilder från hotellet finns i ett inlägg längre ner. Fyfan vad jag längtar!!!

Min dag har vart lite sådär, haha. Först va planerna att jag och sara skulle åka in till marieberg en snabbis. Vi betalar att få åka till mariberg och allt. Men sen så tar tanten motorvägen? man ba: hmm,, varför tar hon den här vägen? sara ba: ne hon svänger upp mott mariberg snart ska du se...och där åkte vi förbi mariberg. HELVETE!
Så fick bli att gå på stan istället. Det var faktist ganska mysigt det med. Men! när vi ska åka hem så börjar vi gå mot resecentrum lite lugnt, sen börjar vi springa sen går vi för sara vart trött(är inte förvånad). När vi väl kommer till gatoljusen mitt över så trycker vi på knappen och väntar på att det ska bli grönt så vi kan gå över. Men då ser sara att gubben som kör bussen går in i bussen och startar den. PANIK! Gatoljusen är fortfarande röda och massa bilar åker förbi så vi kan inte gå över, och sen åker bussen iväg...bort...bort..iväg från oss. FUCK!
Så det va bara att vänta på nästa buss som gick en halv timme senare.

NU..ska jag duscha och sen ta med mig lite läxor och gå över till min kära granne sara och plugga sen ut på en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0