barnvakt

Skolan suuuuuuuuuuuuger så ge mig lov nutack!
Fast idag fick jag veta att so provet ska vara inlämnat den 11januari nästa år istället. Så det va väl en bra sak kan man säga. Det börjar redan mörkna och klockan är bara 3 på dagen, ush. Är inte van vid min nya hårfärg än, tror nog inte jag kommer bli det heller. Funderar på att ha det ett tag till så en del av färgen får försvinna. För jag tycker det vart lite FÖR röd, men ah. Idag ska jag vara barnvakt åt mina små syskon ett litet tag, funderar på att baka lite pepparkakor? hm, dom kommer bara äta upp degen (kommer nog jag med).
Men tar fram systemkameran, så det kommer upp lite bilder senare ikväll. Tyvärr tar min bror med den bärbara datorn till pappa så jag får ha den andra. DEN SUGER!

leo


liam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0