DÅLIG UPPDATERING, FÖRLÅT!

men jag har haft fullt upp idag. Vädret har vart konon fint och så. Badat och solat med moa&sandra hela dagen typ. Senare kom sara då blev det fika som vanligt när hon kommer. hahaha, hon är beroende av fika typ!?
jaja, senare åkte jag och sandra ner och badade med jonte, gabbe, martin & pontus ett tag innan vi skulle in till kumla. Och jaa! det va helt dött i kumla när vi kom dit, SOM VANLIGT I DET HÄR JÄVLA SAMHÄLLET!
nu ska jag fixa lite saker på datan sen sova!!!
morgondagen kommer suga. För sara,sandra & moa åker in och ska shoppa, bland annat present till mig så får inte följa med. SUG !
jaja, hittar nån annan jag kan vara med!

CALL ME!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-15 @ 00:42:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0