6 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG!

1.när jag var 8-10 år så var jag var jag nära på att drunkna. Jag slog huvudet i en brygga och svimmande under vattnet. Som tur var en vuxen där. Jag kommer inte ihåg nånting av vad som hände, så det jag berättat nu är det va jag hört av andra som var där. Det är bla därför jag inte vågar dyka!




2. jag lockar eller plattar mitt hår VARJE dag
. Egentligen har jag jätte självlockigt hår, ush, jag hatar det!


3. jag saknar tiderna med min bästavän jag hade när jag var liten!
vi spenderade varje dag tillsammans. Varje dag på sommarloven. Åkte och badade, smög på killar, åt glass, pallade äpplen osv!  (men nu blev det som det blev, vi växte i från varandra tydligen)



4. Mina föräldrar har vart skilda sen jag var 5-6 år. Det har haft sina motgångar och medgångar. Dom som inte har skilda föräldrar tänker väl, det är ingen stor grej. Men det är det!!
Ibland undrar man hur det vore att ha en familj som alla andra har, men jag får se som ett plus. Jag har två!


5. Jag är väldigt bra på att skada mig!
En gång fick jag en järnstång (som man hoppar höjdhopp med) i bakhuvudet. Först vart jag bara lite yr och skulle gå in på toan för att dricka vatten. Men när jag väl tog handen i bakhuvudet för att det gjorde så ont så fick jag se att det var blod över hela handen. Precis då kommer min klasskamrat martin in och frågar hur det gick. Dum som jag är så skriker jag åt han och börjar springa ut i gymasalen. Min fröken tar med mig in på toaletten med massa andra fröknar, där sitter vi i kanske en halv timma med papper och allt möjligt för att få det att sluta blöda. Tillslut så får jag och pappa åka in till sjukhuset. Där jag fick limma, tro det eller ej!
Så nu har jag ett 5cm(?) långt ärr i bakhuvudet.

En annan gång skulle jag gå ner till mitt rum i källaren för att hämta nånting. Min pappa höll på att fixa trappan, så det låg spikar och skruvar överallt. Men jag ska såklart gå ner ifall. Så efter 4 steg så känner jag att det bränner till i hälen. Tänker inte mer på det och går 1 steg till och då..känner jag det igen fast värre. Klar under foten och så ser jag att en fuking skruv sitter rakt in i hälen!!!!!!!!!!
Gud va jag skrek. Fick åka in till akuten med pappa där vi väntade i 1h innan jag fick komma in. Pappa sa att det inte allst gjorde ont och ta bedövning sputor för det hade han gjort massor med gånger. MEN NEJ!
Gud va jag skrek, 10 stick med en spruta som kändes som 2m lång. USH!
Fick gå på kryckor i 1vecka och hoppa lite på ett ben.



6. Jag saknar min farmor! Hon gick bort när jag var 7år, så kommer inte ihåg henne så mycket. Men när jag ser kort så kommer minnena tillbaka. Har växte upp utan farmor & farfar. Min farfar dog när min pappa var
7 om jag minns rätt. Men jag hade en låssas farfar, men han dog något år innan farmor!



...dom flesta vet nog redan allt, eller iaf lite.


Kommentarer
Postat av: a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

Jag kommer ihåg när du berättade om spiken i foten. Tror det var när du jag o emelie cyklade i spöregnet. Saknaaaaaaaaa!!! <3 :( o sakna gamla laget TILL TUSEN!! :'/

2010-07-15 @ 19:48:20
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0