FIXAR MASSA MUSIK TILL TYLÖSAND!

kom hem från en mysig dag/kväll med kasper för ett tag sen. Satt ute och pratade med moa efter det, alltid lika härligt. Nu lyssnar jag igenom massa låtar för att hitta dom bästa till tylösand. Har ni några förslag så skriv gärna?
Vi ska vara borta 1 hel vecka så måste ha många låtar! Fast det är jobbigt att ladda ner och annat skit, men det får jag väl ta på mig, tyvär kan moa inte såna avancerade saker :)

Ska väl sova strax så jag orkar upp imorgon. Kanske ska till harge och sova där, men det faktist inte hur det blir längre.


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja men verkligen, väldigt unika!

2010-07-22 @ 11:44:04
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0