NO LIFERS!



moas och min konversation på msn för ett tag sen!

jag:
MOA!?
det är någe jag alldit velat gjort!
och nu har jag tillfället att säga det!
moa:
vad??
jag: nu sket sig det :(
moa:men guuud, vad är det?
jag: enligt min mamma skulle det vara fint väder imorgon! och som du vet så äre inte direkt min vecka you know. Och då hade jag tänkt platta håret och sola med utsläppt hår som jag nästan aldrig gör. Och då tänkte jag göra det imorgon,,, men NAEEE!!!!!! det sket sig! DET SKA REGNA IMORGON, och då blir mitt hår lockigt :(
moa: bebffebB-bfebvdefgerbgf!11!½
trodde det va någe speciellt
"jag tänkte platta håret"
man ba...
åhhh!!
jag: thats me(A)
moa: fjortis :D:D:DD:D
jag: hahahah, visst va den bra?!?!?! :)




Kommentarer
Postat av: elvira

orka platta/locka håret nu på sommaren kommer ju dö av värme sätt upp det i en bulle och skit i det så sliter du inte på det heller hehe ;)

2010-07-16 @ 01:19:42
URL: http://suljicicelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0