UTMANAD AV MOA

6 sanningar om dig själv:

1.
  Jag läspar, ja usch, JAG HATART. Men det är pga min tandställning tror jag, fast är rädd för att jag fortfarande läspa efter jag tagit bort den med.

2. Jag har en blondfläck i bakhuvudet (alltså i håret) , man ser dom bara när jag har bulle. Frisören färgade en blondfläck i mitt huvud? asså..vafan? har inte orkat färga om håret, men det ska jag nog snart göra.

3. Jag kan helt seriöst inte bli arg på mina vänner. Dom skulle kunna slå mig så hårt att jag börjar gråta, men jag blir inte arg. Vet faktist inte varför!? jag typ skrattar åt det och sen inge mer...?

4. Jag hatar mina fötter och händer!!, har helt seriöst kill händer och fötter. Kul? NEJ!!!
Jag har till och med större händer än vissa killar...

5. Jag hatar att prata om min vikt. Det spelar ingen roll (enlig mig) om hur mycket man väger. Utan hur man ser ut!

6. Jag har väldigt dåligt självförtroende. Säger nån nått som dom tycker är fel/fult/konsitgt med mig så tar jag åt mig. Jag kan nog inte ens säga någe bra med mig själv?, jag kommer bara på dåliga saker..
Men sånt är livet.

JAG UTMANAR:
alla mina läsare som har bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0