BIG BIG WORLD - EMILIA

sitter och lyssnar på gamla låtar!
Dagen har vart toppen, lr ah..vart lite depp idag. Vet inte varför. Träffat mycket folk faktist, alltid lika kul.
Nu sitter jag här och muppar mig med min cola. Det är sommarlov och jag sitter vid datan, när det är sommar ska man vara ute och sola och ha det bääääst! , men vädret suger!
Imorgon ska jag faktist ut och springa med sandra. Sen får vi se vad som händer.
På onsdag var det någe nere i kumlasjön, ska antagligen dit med lite folk.


bild sen skolavslutningen


Kommentarer
Postat av: frida

sv: hahah ;) jaaa klart vi måste. smsa nån dag gmn!<3

2010-06-15 @ 02:12:26
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0