CS ÄR INTE MIN GREJJJJJJJJJJJ!

ditt jävla fucktard!
vadå hs? det såg du väl själv ditt jävla fittmongo!!!
du är ju i mitt lag jävla fitta?
men vadå, jag får mens på det här
...... mer finns på
moas blogg


ne, jag skrek och kastade saker. Det var direkt inte min grejj, men roligt är det. Men när man inte kan köpa någe jävla vapen på banan så får jag jue spunk!
Klockan börjar närma sig 2 på natten och vårt "lan" håller på förfullt. Det blir mest facebook och msn för moas del. Men det funkar det med. Nu sitter vi och äter chips och dricker cola. Det är helt dött i kumla har vi kommit på. Dåligt väder är det också. "Idag" vet jag inte vad jag ska göra, kanske dra in till marieberg igen och byta ett linne från gina och kolla efter lite presenter. Känns som jag har planerat upp några dagar av lovet nu faktist, kanske bra faktist. Nu ska jag återgå till vårt lilla "lan". Fårse om jag bloggar senare eller om jag sover då.




And I don't know why, I can't keep my eyes off of you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0