DÅLIGT VÄDER, BRÄNT MIG, SNORIG...KAN DET BLI BÄTTRE?

har nu vart förkyld hela tiden jag vart i spanien. Tror faktist det är saras fel, haha.
Idag är det molnigt och knappt någon sol, men lite varmt är det ifal. Dagarna går as segt känns det som. Jag har kommit på att spanien är liksom som ett fängelseland, dom har galler för varje fönster, det finns "sjukhus" lite överallt & ahh...skumt bara. Igår var vi och gick en strandpromenad, ganska mysigt faktist förutom att jag gick vilse helt fucking själv PANIK!. Snackade med några spanjorer också, såklart så fattade dom inte engelska så fick ta och börja prata min fantastiskt "bra" spanska. Idag ska vi in och shoppa lite..får väl se om jag hittar någe kul.




saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0