DIREKT FRÅN SPANIEN!

sitter just nu i en liten soffa. (typ ända ställer internet finns) Har inte solat direkt mycket idag, bränt mig lite....
Dom flesta kan vara lugna för jag har inte direkt blivit någe brun. I går var vi inne i själva "centrum" av alicante och shoppade lite. Hittade bara ett linne och 2 hemliga saker. lr ah...1 present..
Ska snart ut och åka till en annan stad som jag just nu inte kommer ihåg namnet på. Antagligen så blir det hitta nånstans att äta och kolla runt i lite affärer. Måste hitta lite presenter till mina käraste vänner!
Solen skiner varje dag, 27° eller mer varje dag. Havet är är faktist varmare än poolen?
finns inte så mycket mer att skriva än att jag saknar dom flesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0