LÖRDAG, EN TOPPEN DAG!!

gårdagen var helt awesome!
Först blev det skogsbrottet med sara och sola mm. Ett tag senare så cyklade vi till min mamma och åt lite.
vid 7? , lr ahh...nångång så cyklade vi till kumla. Spelade kubb hemma hos emelie med folk.
Såklart så vann killarna, inte okej!
Vid 9-10, blev det ifal nordsjön. Stannade ganska många gånger innan vi kom dit. Ingen kommentar -.-
Vid 12 cyklade jag,sara,pernilla & emelie hem, tog ett tag att cykla för vi träffade lite roliga människor på vägen.

Min dag i bilder:








lägg märke till min trasiga spegel jag kastade sönder...


TACK FÖR DAGEN ALLA SOM GJORDE DEN TOPPEN,
SPECIELLT SARA,
älskar dig!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag älskar dig!<3

2010-05-16 @ 15:33:24
URL: http://saraaskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0