hur fan kan man inte ha en webb?

ja ni, fråga min kära broder om det!
Eftersom min ena broder tog dator hem till mamma så fick jag sno mina andra brors. Men klart som fan att han inte har någon webb eller så. Tyvärr blir det inga "nya" bilder idag, kanske om jag hittar en dator MED webb eller så. Nu sitter jag här hemma själv och väntar på att pappa ska komma hem med lite mat åt mig. Funderar på ifall det snöar ute eller inte? hmh...kanske ska gå ut och kolla?
Har ganska tråkigt så jag sitter och här skriver av mig lite. Börjar bli en hel del text nu faktiskt. Imorgon ska jag och moa till marieberg och handla julklappar (skrev det förut med). Fårse om jag hittar något fint. Har ingen aning om vad jag ska köpa eller så. Så får åka in någon mer dag med filip.

vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0