och nu blir det fotboll

nu har jag målat "grunden" för mitt rum. Imorgon ska jag börja med att måla om rummet i den färg jag ska ha.
Tyvärr så berättar jag inga detaljer om hur det ska bli. Utan bilder kommer upp i helgen om det är klart då.
Antagligen så kommer jag inte köpa säng och garderob ännu, men det kommer. Vilar lite nu innan jag ska ner och måla ännu en gång. Såklart är det fotboll på tv hemma hos oss, inte förvånad..
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla film.


min nya kärlek!
tycker den ser så gulligt ut, lite missbildad och så.
Och tar jag död på den (min femte blomma jag dödar) så får
jag aldrig mer en blomma. Det känns inte okej.
Så jag ska sköta den som om det vore mitt eget barn, döpa det kanske? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0