UNG OCH BORTSKÄMD!

snart ska jag ta mig upp till soffan för att kolla ung o bortskämd. Sen blir det nog sängen, är fortfarande jätte trött efter dagen, ska aldrig börja jobba. Men det är bara att ladda för morgondagen.
Måste börja kolla när alla öppet hus saker är inför gymnasiumet. Herregud, fortfarande ingen aning om vad jag ska gå för linje o vilken skola. Min vecka ser ganska fullbokad ut om jag får säga det.
Måste börja med massa av arbeten som ska vara inlämnade och göra klart ett svenska tal, jippi!

& ett stort tack till emelie som räddade min dag så jag kunde smsa♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gjorde en stor kraftansträgning för ditt sms-liv! :D♥



2010-11-15 @ 19:55:48
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/
Postat av: a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

glöm inte bort öppethus på torsdag på karro nu!! :D smsa mig så kan vi träffas därborta!! :D<3

2010-11-15 @ 22:03:52
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0