hela själen va bruten,

nu börjar det titta fram lite trägolv på mitt rum. Se på fan vad man kan hitta alltså.
Kläderna hänger i garderoben och det ligger bara lite små saker kvar på golvet. Ska ta upp det sen börja med dom underbara små lådorna och alla papper som ligger överallt. Sen ska jag vidare ner och börja läsa på kemi provet som jag inte kan ett skit om. Det är inte lätt med kemi inte. Så om jag hinner städa klart allt och fixa så ska det målas om på onsdag, om nu planerna går som dom ska.
Men nu måste jag fortsätta så jag får sova lite ikväll också. Ska hjälpa emelie med hennes header också.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack snuttan! :) <3

2010-10-18 @ 20:26:46
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0