jag älskar min spellista!

lugna låtar, det är såååå jag! (fail)

Nu sitter jag och skriver överallt känns det. Msn, facebook, bloggen osv.
Har precis fått över alla bilder från mobilen till datan, efter ett jävla bra tag. Men nu ligger dom på datan och väntar på att få laddas upp. Måste plugga lite kemi också, men roger sa till mig idag att det inte är bra att plugga för mycket på en gång. Utan man ska vila hjärnan ett tag mellan pluggande. Så det är de jag gjort idag, vilar hjärnan. Men ska nog läsa igenom häftet o frågorna en sista gång ikväll innan jag somnar. Funderar på ifall det är något bra på tv ikväll? hmm..juste, robinson. Vet inte om jag orkar en promenad med moa sen, förlåt. Men det är faktiskt kallt ute och jag skulle behöva träna lite mage, ben, armar osv hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0